18 Augusti

wooow, en hel dag på jobbet gick fort idag. Har läst klart & gjort allting så hela lönekörningen är klar nu. Iaf OPA :) Så nu kom jag äntligen innanför dörren och funderar på vad jag ska göra idag. Ska nog städa lite på rummet, ligger kläder verkligen överallt. Och så ska jag nog byta sängkläder. Det hinner jag göra innan det är mat, sen efter maten kan man ju alltid glida hem till anna eller ringa elin :) Får se hur det blir...

En vecka kvar till lön också! Underbart. Har ingen aning om hur mkt jag har kvar på kontot, men det är inte mkt iaf. Några hundra kanske. Därför ska jag chilla i helgen, har inte råd med annat. Funderar på vad jag ska göra nästa helg dock, funderar på att fråga en liten pöjk om vi ska träffas kanske, eller så blir det utgång med Amanda i sthlm. Får se! Hoppas att det händer något dramatiskt iaf, mitt liv är så underbart tråkigt just nu. Alla satt & pratade på jobbet idag om hur dem härjade runt när dem vad yngre, rhodos ett helt flickgäng, springnota, söp bort cyklar dem hyrt, danmark & supa skallen av sig, slut på pengar, kom inte hem, gick på svartklubbar i västerås, åkte på random kryssningar utan att någon visste om det. Jag vill också göra såna saken! Eller kanske inte riktigt såna, men vill ha en spontan kompis som inte bryr sig vart fan man hamnar eller sover. Som bara vill dra iväg & skita i allt. GIVE ME !

Aja, ska väl börja röja i rummet, see ya bitches / Ida Airaksinen


Haha, hittade en seriöst 4 år gammal bild ;D snygg va , haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0