26 Augusti

goddag

Sitter på jobbet & håller på att somna... skit trött! Det beror antagligen på att jag har suttit och gjort samma sak sen halv 1. Bytit en siffra på alla anställda på datorn, ååååh. Aja, skitsamma :)

Igår vare lön! Underbart. Drog ner på stan med elin, mötte johanna där. Vi shoppa loss ett tag, käka på donken & sen vart det en spontan sväng till Bill&Bob på två öl. Gött. Det var faktiskt en ganska trevlig dag! Men som alltid händer samma sak för Elin. Förstår verkligen inte hur hon orkar med det där. Som Johanna sa, hon kommer orka ge sej & toffla ett tag, men till slut kommer inte hennes psyke att palla med att han bossar över henne & så kanske hon tar sig i kragen & dumpar skiten. Hoppas det iaf! Ser ju själv att varken hon eller hennes närmaste mår bra av det där. Idioti!

Imorse var jag hos tandläkarn 07:40. Älskar min tandläkare! Hon är så jävla skön, haha. Det var en vanlig undersökning, & då börjar dem ju med att röntga tänderna. Jag har just nu sån där spricka i mungipan, & så såg hon det så hon ba; esh jag smetar på lite bedövning så du inte har ont. Så hon smörjde in mej där, sen drog hon lite på näsan med. Så den här dagen har jag inte haft nån känsel på varken läppar eller näsa. Haha! Inga hål iaf, hennes kommentar innan jag gick var; Keep up the good work Ida! Jahapp, tandläkartid om 2 år iaf. Haha, undra vad Ulle säger nu som går & känner på min tandborste ;)


Slänger upp lite bilder när jag kommer hem, nu ska jag fortsätta ändra den där siffran. Har väl typ 1000 anställda kvar xD


pössss / ida airaksinen


Kommentarer
Postat av: hanna

och glömmer bort sin "besta vens" födelsedag gör man också

2009-09-01 @ 11:02:29
URL: http://hmalnacs.blogg.se/
Postat av: idaaaa

Du va ju inte hemma!

2009-09-01 @ 13:20:54
Postat av: Hanna

Svårt att skicka ett sms

2009-09-02 @ 17:12:23
URL: http://hmalnacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0