27 Augusti

Då sitter man här på jobbet igen. Börjar faktiskt komma in i det här nu, vaknar kl sju även på helger. Som tur är så har man inga problem med att somna om, haha :) Annars hade det varit jobbigt. Har hunnit ganska mycket grejer här på morgonen på jobbet. Nu finns det inte så mkt att göra för tillfället. Några gick iväg och köpte mat, morsan hade fixat till mej så behöve inte köpa något.

Usch, vad tråkigt det är att spara pengar förresten! Fixade med allt igår, 450 kr till A-kassan, 1500 till morsan ( hyra + gammal skuld) & sen förde jag över 6 papp till mitt lilla sparkonto. Har en fjärdedel av sillisarna nu ;) hihi. Längtar till Januari! Har egentligen lust att gå & köpa 100 trisslotter, då borde man ju vinna på någon av dem. Så man kan boka tid imorgon eller nå, haha. Är faktiskt riktigt redo att göra operationen nu, vill verkligen det här. Många tror att jag bara vill göra dem för att bli snyggare eller få blickar efter sig, eller ah, ni förstår. Men jag ska göra dem enbart för mig själv, för att jag ska må bättre & trivas med min kropp! Ska bli riktigt skönt att äntligen känna sig nöjd med sig själv.

Glömde lägga in bilderna igår, & nu är kameran hos mamma. Så det får bli någon annan dag. Var iaf på stan, inhandlade två jeansleggins & två skor. Ett par vanliga svarta tygskor, fast inte sådär låga. & ett par svarta klackar, skitsnygga!!

Mina bebisar.



Nu ska jag jobba vidare, snart lunch. Hareee / Ida Airaksienn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0