Augusti 23

Hejsan :) Jag är tydligen sämst på att blogga på helgen, vettefan varför det inte vart något den här helgen. Var faktiskt bara hemma i lördags, rörde mej endast fram&tillbaka till macken för att köpa chips, två gången. Haha!

Ja, iaf. I fredags jobbade jag, fick dock gå en halvtimme tidigare, det var skönt. Kom hem, hade inte den blekaste vad jag skulle göra. Hade snackat med linda tidigare om att chilla hos henne. Men jag kände att efter en veckas jobb ville jag dricka, som vanligt ;) haha. Så hon bestämde att vi skulle träffas någon annan dag för hon ville inte festa. Så snackade med lite andra girls, och det slutade med att jag gick hem till Jossan efter att jag tvingat morsan att åka till sysemet i utbyte mot att jag diskade. Perfekt! Hemma hos jossan var det lite flicks, bla maria, båda camillorna, jossan själv, hennes syster & hennes systers kompis. Det var väldigt trevligt ! :) Vi satt där & snacka sälen & andra minnen ett tag. Sen gick vi över till en fest i närheten. Hos Marre . Vi var där, tills några börja bråka & så. Men jag kan ju säga att vi flickor cp styrde den där feste, dansade på möbler, hade ner tavlor, röjde som aldrig förr. Väldigt kul! :)

Senare gick jag & elin hem & sov. Ja just det, elin kom till jossan också! Haha. Vaknade runt halv 12 dagen efter. Mådde skit illa! Ej bra. Vi gick ut & kolla cruisingen sen kollade vi på Män som hatar kvinnor. SKITBRA! Fast man måste hänga med hela tiden, annars fattar man ingenting. haha. Sen låg jag som sagt bara hemma, hela dagen. Elin åkte vid 4 :)


Sen idag Söndag har jag varit på kalas hos pappa, eller det var kalas för mig och min syster Lisa som fyller imorn :) 7 år blir hon. Så släkten var där & vi fika på , trevlans. Åkte sen tillbaka till mammsen , drog till johanna. Där var hennes Elin också. Vi chilla, gick till donken & käka & snacka mest skit. Sen nu är jag hemma :) Ska sova, nu arbetsvecka imorrn. Trevlans :)


Aja, slänger in några bilder från helgen ;D




Maria & Jag



Jossan, Camilla & Maria



Camilla mår bra ;D haha



Haha?



Èlin fixar allt



Avslutar med en sexig bild när Jossan lirar ;)

Tack för en skön helg, hade inte suttit fel med krogen på lördagen. Men fattigkvinna_90 får lön på Tisdag , waaaatch out ;D / Ida airaksinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0