1 September

Sitter på jobbet som vanligt, finns inte så mycket att göra just nu. Linda på jobbet gick till frisören idag, hon var blond från början & kom nu tillbaka med jättejätte mörkt hår. Jättefin vart hon! Så jag fick lite inspiration, så har bokat tid hos frisören på torsdag kl 12 :) Ska bara klippa mig, funderar på att klippa av rätt mycket & klippa upp det ganska mycket med. Fast jag vet inte, många tycker att jag ska klippa lugg, men tycker det är så grymt jobbigt att fixa hela tiden. Men jag vet inte, blir nog antagligen snelugg bara. Sen ska jag gå till någon annan frisör & checka om dom kan färga mej brun & slinga det i olika färger. Hoppas det!

Välkommen hem alla loosers som har varit i utlandet också, hoppas ni hade skittråkigt ;D haha

Ska jobba vidare, pösssss / Ida Airaksinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0