2 September

tjaaaaaaaaaaa

I'm at work, som vanligt ;D Haha, finns inte mycket att göra idag heller. Känner att jag kommer få packa ner pärmar i kartonger. Vi flyttar ju hela lönekontoret till Kanthalskrapan, eller Kanalhuset om man kallar det så, den 11 septemter. Nästa vecka på fredag. Kommer troligen få jobba Lördagen då också. Ej kul! Men det behövs, ligger minus 2,5 timmar i komp, haha. Men har ju fyra månader kvar så tror jag hinner jobba igen dem där, haha.

Idag ska Anni färga håret på mig, svart igen. Får färga håret nästa månad ordentligt om det går. Ska ju klippa mig imorgon på lunchen, får se vare blir för busigt, haha. Träffade min älskade Samantha igår förresten, tog en sväng till Lustigkulla och käka glass. Träffa Elina & karin där, trevlans. och gott!

Ne, ska väl jobba, eller nå. Hade hej / Ida Airaksinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0