4 September, uppdate

Jahapp, klockan är 20 över nio och jag har inte tagit mej någonstans än? Vafan händer med mitt liv? Jag vill ut nuuuuuuuuuuuuuuuu. Får panik. Och min bästa vän var ju inte så mkt att räkna med, usch. Blir så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen . Är det någon som vet vad man ska göra när ens bästa vän blir kontrollerad av sin pojkvän så hon inte är sig själv, eller får göra vad hon vill längre? Jag vet tamefan inte vad jag ska göra, jag orkar inge med! Jag har lagt ner så mkt energi på deras jävla förhållande så jag pallar inte längre, skiter i det, eller vad ska jag göra?

Aja, ska försöka ta mig någonstans nu. Vet att några är på oliver twist iaf, kanske går dit.



Hade bra, hej / Ida Airaksinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0