4 September

Äntligen börjar det hända lite grejer på kontoret, några lönerapporter har rullat in & jag har knappat in allt som kommit än så länge. Sen kom det lite anställningsavtal också, det fixade jag med :) Tycker det är roligt när det händer lite saker, den här veckan har verkligen varit slapp, haha.

Nu ska jag snart dricka lite kaffe, sen vettefan. Lugnt nu igen eftersom allt är klart. Ikväll spelar Hoffmaestro på Oliver twist, får se om man styr klackarna dit eller om det blir mot konrad kanske. Ingen aning. Det visar sej ;) Vinet ligger iaf hemma & väntar på mej, "vafan, jag har ju jobbat hela veckan så jag måste ju få dricka nu!" Min vanliga ursäkt, varje vecka ;)

Btw, så vart håret skitfult! Tror hon gjorde vafan som helst, klippte av hela luggfan. Aja, it grows back, i don't give a damn. NEEE; kaffe nu.

Bey / ida Airaksinen

Kommentarer
Postat av: Albin

Shit, tack så mycket. Vad snällt av dig och du får också ha en toppen helg! :)

Kram

2009-09-04 @ 14:18:05
URL: http://AlbinAxelsson.com
Postat av: Pao

dålig frissa :P

2009-09-04 @ 15:14:39
URL: http://telianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0