5 September

hello

Helt fuckad kväll igår. Gick ner och skulle in på Oliver men det var sån jävla kö så jag sket i det. Sorry Amanda! Gick till konrad istället. Kändes helt konstigt att glida runt där helt ensam... haha. Men träffade Camilla och lite annat folk inne på konrad iaf. Sen tappade jag bort allihop, stog och snacka med nån snubbe med guldtänder. Haha. Han va helt skum. Men iaf, tog väl beslutet att gå hem där nångång, lite suddigt. Träffade farbror blå och snacka väldigt länge med dom. Fick sedan gå hem , tack gud eller nå. Lyckades ta mej hem, smyga in ganska fint. Men allt smidighet försvann rätt fort när jag ramla rakt ner i badkaret... hahaha. Har blåmärken på ryggen bara för det. Gick sedan in med huvudet först i dörren till mitt rum. LYCKAT. Nu ska jag bli en ny människa... haha.




Idag ska jag inte röra mej ur soffan. Hade hej / Ida Airaksinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0