9 september

Det blev att vara hemma från jobbet idag också, men känner mej piggare idag. Så jag jobbar nog imorgon, skönt! På fredag flyttar vi ju, ska bli kul :)

Sov ganska länge idag , det var riktigt skönt. Har bara legat i soffan och kollat på tv efter det. Det är ganska tråkigt att vara sjuk faktiskt, man orkar inte göra nånting. Ska nog iaf ta mej en promenad till Shell sen... så det händer något i mitt liv. Kanske ta en liten promenad till godisfarbrorn och hyra film också, får se om jag orkar det...

& igår började andra avenyn :D Det var bara en slump att jag såg att det började, tur det annars hade jag missat det. Bästa programet som finns<3

Ne, nu ska jag göra nått, vettetusan vad men det visar sej . Hade bra / ida Airaksinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0